20. tammikuuta 2013

#8

Halou!
Lauantaina lähdettiin aamusta Turkuun koiranäyttelyyn. Se 29° pakkasta ei juuri houkuttanut, mutta onneksi auto seisoi odottamassa lämpimässä tallissa :3 Olin jopa reipas ja ajoin ITSE sinnepäin! Olen ikuisesti ylpeä itestäni tämän takia.
Näyttelyssä tapahtui jotain, mitä en olisi ikinä uskonut tapahtuvan. Näin RUMIA koiria. En tiennyt, että sellaisia edes on olemassa... Rotukin selvitettiin jälkeenpäin (onneksi en enää muista), mutta tuota... Nuo koirat olivat isoja, tummanharmaita, jättejä, rumia, rumakarvaisia ja kookkaita.

Ponit nyt saivatkin levätä perjantain ja lauantain. Ei tämän neidin nahka kestä pingviini-ilmastoa mitenkään.
Tänään kuitenkin laitettiin taas Millalle hiihtoratsastusvaljaat. Sunnuntaina olisi nääs Tampereella hiihtoesteratsastuskisat, joihin olisi tarkoitus lähteä M:llä ja P:llä. Ratsastajia on tiedossa kaksi ja hiihtäjiä kaksi. Kuitenkin, yksi ratsastaja ja yksi hiihtäjä ovat epävarmoja lähdöstään, joten ilmoittautuminen pitää taas venyttää viimeiseen mahdolliseen hetkeen asti (huomenna siis VIP).
Toinen hiihtäjä onnistui telomaan itsensä tänään, eikä siis ole varma, onko hän sunnuntaina siinä kunnossa, että kykenee roikkumaan perässä.
Toinen ratsastaja taas ei vain tiedä, tuleeko. PAH!
Tämä fiilis muuten oikeasti pätee ponienkin kanssa aika purrrfect

Hauskaa sinänsä, koska normaalisti olen erittäin huono suunnittelemaan mitään. En jaksa stressata. Ei kiinnosta päivämäärät. Nyt kuitenkin olen huomannut itsessäni turhan paljon erään lähipiiriini kuuluvan henkilön piirteitä "KAIKKI TIETO TULEVASTA HETI MULLE NYT!"
Ahdistavaa, kun kukaan ei kerro ;_; Sunnuntai on "jo" viikon päästä, enkä tiedä vielä yhtään, miten homma luistaa. EEK! Ja koko tulevaisuus saa mut repimään hiuksia päästä (kenen päästä, tarina ei kerro). 15 Vuotta eteenpäin, missä olen? MISSÄ?

p.s. Upeeta! Nimipäivänäni (eilen) sain TSH-boksin n___n Ihanaa! Bluureinä kaikki kolme. Kyllä kelepaa! On muuten jännä tämä systeemi, kun laitteet ja levyt on hienoja ja ah- niin teräviä, mutta telkkarini on vanha kuin Rooma... Teknologia kehittyy ja leffojen tekstitysten fontit pienenee. Kohta ei todellakaan näe mun telkkarilla, että mitäs helkuttia niissä subtitleissä oikeen kerrotaan. Bääbää!

2 kommenttia:

  1. "Tiedän, että mun kuvat on kivoja. Älä kummiskaan kopijoi" NO EN YRITTÄNY KUVAA KOPSATA KU TEKSTIÄ:( Mutta niin, tuo kaiki tieto tulevasta heti mulle nyt on aivan normaalia ihmisen toimintaa! En ymmärrä teit (sua ja Oscaria) jotka voitte elää päivän varotusajalla! :o

    VastaaPoista
  2. Hetkinen... ei kai tuo viittaa isosiskoihin...

    VastaaPoista

Wihii, kommentti :3